7.12.2014

Living in Copenhagen

好美吧?是我係Copenhagen 哥本哈根住的地方。
人生第一次去到我喜愛的城市-Copenhagen,亦是第一次用Airbnb去搜尋住的地方,自己backpack上網訂酒店或Hostel真係唔平,連普通的Hostel 30 -35 €,  但去到Airbnb俾我見到間屋出租Private room, 個屋主係年青春couple都係做設計,  佢間屋簡直好似係Magazine 或者係Pinterest裡的屋,見到都興奮,所以真係要試下住,雖然比我預算貴少少,但可以嘗一嘗Scandinivan 本地人住的屋,又可以認識Local, 抵晒!

大多傢俬係購至HAY,呢到既市中心有間HAY flagship store!!羨慕!
仲有其他燈飾亦都係市中心買,Illums Bolighus 好出名的設計家品店!
兩間都係我愛愛愛....
呢間係我間睡房
It's my bedroom from the host. (sorry bit messy)
All Photos by me

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...